Onze sponsors / partners:

Ook sponsor worden?

Sponsoring

Om voor de toekomst onze activiteiten zeker te kunnen stellen zijn wij op zoek naar (meer) sponsoren. Financiële ondersteuning is noodzakelijk om, de gratis toegankelijke activiteiten van de WOV, zoals Koningsdag en de feestweek in augustus te continueren. Met uw bijdrage kunnen wij deze activiteiten gratis toegankelijk houden.
Zonder sponsoring zullen de gratis activiteiten moeten worden geschrapt of moeten wij toegangsprijzen gaan vragen. Dit kan nooit de bedoeling zijn van een gemeenschapsfeest.
Daarom zijn wij op zoek naar sponsoren.

De Wassenaarse Oranje Vereniging Koningin Wilhelmina wil haar sponsoren ook iets bieden voor de financiële steun die zij geven.
Ons sponsorbeleid hebben we in drie pakketten gegoten:
Brons  € 50 -  naamsvermelding op sponsorbord en website WOV
Zilver   € 100 - logo klein op sponsorbord  en vermelding op de website WOV
Goud € 150 -  logo groot op sponsorbord, vermelding op website en ontvangst voor twee personen in de feesttent tijdens opening van de feestweek met mooi zicht op het traditionele vuurwerk.

Door uw jaarlijkse sponsoring kan een positieve bijdrage worden geleverd aan een doorontwikkeling van de Oranjefeesten. De Oranjefeesten genieten in Wassenaar een goede bekendheid, hebben een groot maatschappelijk draagvlak en worden jaarlijks door vele bezoekers bezocht.

U kunt u keuze kenbaar maken door middel van het overmaken van het bedrag van het gewenste sponsorpakket op :
NL 90 RABO 0302059733 t.n.v. W.O.V. Koningin Wilhelmina met vermelding van naam bedrijf en keuze Goud/Zilver/Brons

Als u voor het zilver of goudpakket kiest ontvangen wij graag per mail uw logo voor 1 augustus zodat wij de sponsorborden op tijd gereed hebben voor de feestweek in augustus.

Deze sponsoren dragen de WOV al een warm hart toe